Rooster en info 2020-2021

op dit moment repeteren wij via zoom, als het weer kan in Wijkcentrum Kersenboogerd Gebruik deze zoomlink

• In het rooster ziet u eerst het weeknummer, dan de lesdatum.  
  •  
      • Let op: 29 april is er wél les! Alleen Club La heeft besloten een week over te slaan, omdat er te veel mensen weg waren.         
      • 18  6 Meivakantie
      • 19 13 Meivakantie (zit Hemelvaart in)
      • 20 20 mei                Les 27 Fa-Les 15 SoLes 15  La-
      • 21 27mei                 Les 28 Fa-Les 16 SoLes 16   La-
      • 22 3 juni                  Les 29 Fa-Les 17 So -Les 17  La-
      • 23  10 juni               *               Les 18 So Les 18 La 

* We hopen in deze periode een live voorstelling te kunnen doen met Club Fa. 

Lieve leerlingen en ouders,

Zoals jullie weten, volgen er na 19 mei mogelijk versoepelingen in het Coronabeleid, tenzij er op de “pauzeknop” gedrukt wordt. Bij Kzing zien we er natuurlijk ontzettend naar uit om “onze” leerlingen weer eens live te ontmoeten. Het zou heerlijk zijn als dat nog voor de grote vakantie mogelijk zou zijn!

Of Kzing live les kan geven, is onder andere afhankelijk van de regels die er bij Netwerk gelden, wat betreft de openstelling van het Wijkcentrum. Men vertelde mij daar dat zij eigenlijk ook nog niet precies weten wat er dan wel en niet toegestaan zal zijn in de wijkcentra en culturele centra. Die regels worden bepaald door Sociaal Werk Nederland. Natuurlijk hebben zij die vraag inmiddels al wel uitstaan. Zij houden ons op de hoogte.

Zelf zijn wij ondertussen al allerhande “formats” aan het bedenken. Werken in niet al te grote groepen is er daar één van, want het kan zijn dat er niet meer dan 30 mensen in het hele Wijkcentrum aanwezig mogen zijn.

Wij hebben helaas nog geen antwoord gehad van de gemeente of er een geschikte buitenlocatie is, om bij mooi weer samen te oefenen. Daar zullen wij ook nog achteraan gaan. *

Wij zullen alle belangen goed afwegen en we houden jullie op de hoogte.

Hartelijke groet van Evan en Ellis

* Hallo allemaal, nog even terugkomend op het bovenstaande bericht. Ik heb net iemand van de Gemeente Hoorn gesproken. Helaas mogen wij ook niet buiten repeteren.

Die mevrouw had de vraag uitgezet. Ik had gevraagd of ik bijvoorbeeld om een keer in de speeltuin kon repeteren… Helaas heeft zij van de instanties waar zij een beroep op had gedaan geen antwoord gekregen. Zij had dus ook geen geschikte buiten locatie voor ons.

Andere groepen die buiten probeerden te repeteren, kregen last met omwonenden. Dat was zelfs zo in hun eigen buitenruimtes, of op schoolpleinen. Al deze groepen schijnen ermee te zijn gestopt.

Sommige andere groepen hadden dezelfde vraag gesteld, maar mochten dit ook niet. Die mevrouw gaf aan dat er echt op gehandhaafd wordt en zei dat dit geen optie voor ons is.

Het spijt me. Dit is dus helaas geen optie.

Groet van Ellis.

De leerlingen van So en La moeten zich opnieuw inschrijven als zij mee willen doen. Klik op het plaatje van de eigen groep. Daar vindt u de info en de knop om in te schrijven.

Club Fa: Dierenmusical

donderdag 16.00-17.00

op dit moment via zoom, als het weer kan in Wijkcentrum Kersenboogerd Gebruik deze zoomlink

Club So: Die verdampte Koekoek!

13 januari heeft de instroomgroep nog les van 17.20- 18.10. Op 20 januari stromen ze in en hebben ze, samen met de rest van Club So, les op donderdag 18.30-19.30

Op dit moment via zoom, als het weer kan in Wijkcentrum Kersenboogerd Gebruik deze zoomlink

Bericht bekijken

Club La: “Voice over”

donderdag 19.40-20.40

Op dit moment via zoom, als het weer kan in Wijkcentrum Kersenboogerd Gebruik deze zoomlink

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *